Η επικοινωνία είναι μία βασική ανάγκη για τον άνθρωπο . Βέβαια στις μέρες μας, έχει κυριαρχήσει η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικών μέσων, όπως ο ηλεκτρονικός υπολογιστής, το κινητό και άλλα. Πάνω σε αυτή την επικοινωνία βασίζεται και η ιδέα μας, που περιλαμβάνει την ανάπτυξη επικοινωνίας μεταξύ αγνώστων και μη , που όμως διαμένουν σε χώρους όπως ένα ξενοδοχείο. Ο σκοπός είναι να μπορέσουμε να γνωρίσουμε άγνωστα άτομα μεταξύ τους και να δημιουργήσουμε ένα πιο οικείο περιβάλλον σε ένα μικρό αλλά και ίσως μεγάλο ξενοδοχείο. Κάθε χρήστης στο δωμάτιο του, θα σαρώσει έναν κωδικό QR, με τον οποίο θα μπορεί να μπει στην εφαρμογή του ξενοδοχείου και κάθε κωδικός QR θα αντιστοιχεί σε ένα προφίλ. Η εφαρμογή αυτή θα δείχνει τα προφίλ όλων , που θα είναι ανώνυμα, και μόνο μέσω αποδοχής θα μπορείς να συνομιλήσεις. Βέβαια θα υπάρχουν σε αυτήν κατόψεις του κτιρίου, στις οποίες θα υπάρχουν χώροι με κατηγοριοποιήσεις και (chat rooms) πχ πισίνα εστιατόριο, καφέ κλπ που θα υπάρχουν ομαδικές συνομιλίες. Μέσω αυτής της εφαρμογής επίσης θα μπορείς να προσκαλέσεις, να συνομιλήσεις, να βαθμολογήσεις αλλά και να πάρεις διάφορες χρήσιμες πληροφορίες για το ξενοδοχείο. Ταυτόχρονα θα μπορούσε η εφαρμογή αυτή να συνδυαστεί με το Indoor Atlas ώστε να βλέπεις σε ποιο χώρο βρίσκεται αυτός που συνομιλείς ή πόσοι χρήστες βρίσκονται στους κοινόχρηστους χώρους. Επιπλέον, θα μπορούσε να συνδυαστεί και με το EFERGY και να υπάρχει ένα είδος διαγωνισμού με έπαθλο σε αυτόν που θα καταναλώσει την λιγότερη ενέργεια κατά τη διαμονή στο ξενοδοχείο, πχ. ο πρώτος κερδίζει μία επιπλέον διανυκτέρευση, ο δεύτερος ένα spa και ο τρίτος ένα δείπνο. Εν ολίγοις, η εφαρμογή αυτή μπορεί να συνδυάσει πολλά πράγματα μαζί και να φέρει πιο κοντά τους προσωρινούς ένοικους ενός ξενοδοχείου.
Wednesday, June 20, 2018
εφαρμογή επικοινωνίας χρηστών ξενοδοχείου ΣΤΟΙΤΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Η επικοινωνία είναι μία βασική ανάγκη για τον άνθρωπο . Βέβαια στις μέρες μας, έχει κυριαρχήσει η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικών μέσων, όπως ο ηλεκτρονικός υπολογιστής, το κινητό και άλλα. Πάνω σε αυτή την επικοινωνία βασίζεται και η ιδέα μας, που περιλαμβάνει την ανάπτυξη επικοινωνίας μεταξύ αγνώστων και μη , που όμως διαμένουν σε χώρους όπως ένα ξενοδοχείο. Ο σκοπός είναι να μπορέσουμε να γνωρίσουμε άγνωστα άτομα μεταξύ τους και να δημιουργήσουμε ένα πιο οικείο περιβάλλον σε ένα μικρό αλλά και ίσως μεγάλο ξενοδοχείο. Κάθε χρήστης στο δωμάτιο του, θα σαρώσει έναν κωδικό QR, με τον οποίο θα μπορεί να μπει στην εφαρμογή του ξενοδοχείου και κάθε κωδικός QR θα αντιστοιχεί σε ένα προφίλ. Η εφαρμογή αυτή θα δείχνει τα προφίλ όλων , που θα είναι ανώνυμα, και μόνο μέσω αποδοχής θα μπορείς να συνομιλήσεις. Βέβαια θα υπάρχουν σε αυτήν κατόψεις του κτιρίου, στις οποίες θα υπάρχουν χώροι με κατηγοριοποιήσεις και (chat rooms) πχ πισίνα εστιατόριο, καφέ κλπ που θα υπάρχουν ομαδικές συνομιλίες. Μέσω αυτής της εφαρμογής επίσης θα μπορείς να προσκαλέσεις, να συνομιλήσεις, να βαθμολογήσεις αλλά και να πάρεις διάφορες χρήσιμες πληροφορίες για το ξενοδοχείο. Ταυτόχρονα θα μπορούσε η εφαρμογή αυτή να συνδυαστεί με το Indoor Atlas ώστε να βλέπεις σε ποιο χώρο βρίσκεται αυτός που συνομιλείς ή πόσοι χρήστες βρίσκονται στους κοινόχρηστους χώρους. Επιπλέον, θα μπορούσε να συνδυαστεί και με το EFERGY και να υπάρχει ένα είδος διαγωνισμού με έπαθλο σε αυτόν που θα καταναλώσει την λιγότερη ενέργεια κατά τη διαμονή στο ξενοδοχείο, πχ. ο πρώτος κερδίζει μία επιπλέον διανυκτέρευση, ο δεύτερος ένα spa και ο τρίτος ένα δείπνο. Εν ολίγοις, η εφαρμογή αυτή μπορεί να συνδυάσει πολλά πράγματα μαζί και να φέρει πιο κοντά τους προσωρινούς ένοικους ενός ξενοδοχείου.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment